-Riset sväller upp

heej! =)

Kom just hem ! Har vart i skolan och vart o fikat =)
Skolan va lika seg som vanligt .. fast fredagar är typ lite extra sega eftersom man vet att det snart är helg =)

Efter skolan gick jag,Märtha,Izza och carro till 1st class och fika =)
Lollo kom lite senare också !
Älskar det cafét! massa goda saker + att det är jätte mysigt!

Idag ska jag absolut nästan inte göra någonting. Blir hemma hela kvällen. Men tyvärr så har jag en hel del att plugga ;'( ......................
Kuul att sitta hemma och PLUGGA på en fredagskväll???
NEEEEEEEEEEEEJ! det är det verkligen inte! Men jag är verkligen tvungen!
Dessutom är jag jätte trött, så kommer ändå inte få nått gjort

Får hoppas på att morgondagen blir bättre! :D det är jag säker på att den kommer bli! för då ska jag vara med mina små bebisar <3


Naturkunskapslektionen:

Pia står och pratar om olika celler?
Leyla : Pia?? när man kokar ris, hur kan det bli så mycket ris fast man hällde i så lite? Jag har alltid undrat det
Pia:  Riset sväller upp i vattnet.
Klassen: HAHAHAHAHAHAHHAHA
Leyla: men vad skrattar ni åt? tror ni att ni är så jävla smarta eller!!!????
Gillis: Nemen jag tycker att det var en bra fråga

HAHAHAHHAHA.. SPIC ;)


PEACE

Kommentarer
Postat av: LEYLAA :D

HAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAH!! JAG E BÄÄSST :D

2010-02-05 @ 18:23:02
Postat av: Fiaaa

HAHA våran klass asså<3333

2010-02-05 @ 20:01:07
URL: http://fiaalmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha usch då, plugga nu? Själv sitter man och väntar ut tiden. Mamma bad mig följa med och hålla henne vaken medan hon hämtar Martin på stan vid två. :S <3

2010-02-05 @ 23:07:39
URL: http://fiaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0