ååååhhhhhh!

 



Tjaaaaaaa ;D

 Ursch vad jag är trött ._.
 Dagen börja med att åka till badhuset. Hatar verkligen badhuset!
 Men jag ville absolut inte få typ IG i simmning ;O
 Så kämpade mej dit och visade för våran kära idrottslärare Tommy att jag kan simma haha =)
 
 Plus att det har vart äckligt väder hela dagen idag ! :( snöstorm!!!
 Eller vet inte riktigt om man kan kalla det för snö? nästan regn.. men ändå inte.
 Haha, jaja tillräcklig blandning mellan snö och regn för att jag ska få beslutsångest om jag ska ha paraply eller inte ? Men om det är sånt här väder imorgon så ska jag fan ha paraply! fast det kommer se konstigt ut!

Det positiva med hela dagen är att vi bara haft 2 vanliga lektioner =)
Dock så fick vi hem massa mer att plugga.. prov och läxförhör.........

företags-ekonomi lektionen :

Filip sitter längst bak i klassrummet och stönar
Filip- ååååhhhhhhhhhhhhhhhh
Alla i klassen- HAHAHAHAHHAHA
Filip- ÅÅÅÅHHHHHHHH
Läreren : den som inte kan sitta härinne utan att stöna kan väl.. gå ut?

HAHAHAHAHAH!

PEACE

Kommentarer
Postat av: världens bästa anna

vi hade oxå bara 2 lektioner idag;) idrotten va inställd pga att läraren inte kom till isstadion-.-

2010-02-03 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0