Att fastna framför datorn "/







Tjoohoooo

åååh, jag blir galen !
Kom hem från skolan runt kl 4... hade bestämt mej för att sitta och plugga hela eftermiddagen.
Har prov i engelska, naturkunskap, tyska..och läxa i företagsekonomi..
Kan det bli värre??

Så man kan ju egentligen fråga varför jag sitter vid datorn.. men jag har inget vettigt svar.
Skulle logga in en snabbis för att kolla om det hade hänt nått speciellt.
Som vanligt så fastnar man några timmar. Men egentligen så gör jag inte ens nått speciellt på datorn ;O
Kollar bara runt lite..

Skolan va som vanligt . Ska börja arbeta med Trafficking på samhäll/svenska lektionerna.
Det ska faktiskt bli ganska intressant. Man vet inte så mycket om det. Bara att det är hemskt ;O

Imorgon äre helg!!!!! har ingenaning om vad jag ska göra imorgon..blir väl att plugga lite.
På lördag ska jag vara med lollo, anna mm..
Melodifestivalen börjar ju då xP hahaha.. och vi har typ en tradition att kolla på den tillsammans .
Så brukar vi typ grilla godis också? fast det kanske bara är på finalen ? haha!¨
Dock så hatar jag slager musik ;O

Ha en bra kväll!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0