Ge upp ;D





Godkväll ;D

Då vare söndag igen då.. Hoppas ni haft en super helg!
Det har jag haft =) En väldigt slöö helg! Det behövs ibland =)

Igår va jag hemma hos lollo och kolla melodifestivalen =)
Jar har aldrig tyckt om låtar som är med i melodifestivalen.. men igår blev jag riktigt kär i en låt!!
Road salt med Pain of Salvation ;D
Den va jätte fin! Och är lite extra stolt eftersom dom bor i eskilstuna också :D
haha, men jag blev väldigt förvånad när låten börja. Dom såg ut att vara värsta hårdrocksbandet ..
Men sen va det en jätte lugn balad ;O Satt och väntade under hela låtan på att typ ett genombrott skulle ske! Eftersom halva bandet bara satt där med sina instrument utan att spela?
Men aja, dom va klart bäst iallafall!!
Måste bara tillägga att det finns massa likheter mellan dom och Foo fighters!!! eller är jag helt ute o cyklar? ;O

Idag har jag pluggat en del.. har förhör imorgon..och det har fortfarande inte fastnat i mitt huvud. Det är fan illa. Så jag har typ gett upp nu.
Sen åkte jag och träna! LOVE IT

PEACE




 Pain of salvation lika Foo fighters??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0