Ledig =)


annas farbror har gjort bilden !

hejsan! =)

Älska fredagar!
Idag har jag vart ledig hela dagen! SKÖÖÖNT!
Tycker att fredagar borde räknas som helg och att man alltid borde vara ledig från skolan då!

Dagen börja med att jag vakna runt 10.00 =)
Sen åkte jag iväg för att träna med carina! =)
Louise skulle egentligen också hänga med ..men hon  råka försova sej så hon hann inte "/
menmen carina och jag hade kul ändå ;D
Hon hade typ nått tränings schema som vi följde ;)

Efter träningen åkte jag hem en sväng och sen gick jag och klippte mej.
Det va evigheter sen jag klippte mej sist, frisören sa att jag borde klippa mej lite oftare typ ^^ hihi.
Aja, blev nöjd iallafall (y) Fast va tvungen att klippa av ganska mycket på längden :( jag som äntligen höll på att spara ut! jaja, som tur är så klippte hon in min nya hårförlängning också :D så kort hårig blir jag inte ;)

Ikväll ska jag absolut inte göra någonting. Blir att sitta framför tven med familjen

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0