MOFFA! :D




Shabba! :D

Sitter i sängen ren o fin! haha, kom just ur duschen :D
Idag har jag typ inte gjort någonting ;o
Har pluggat en hel del! Men det konstiga är att jag nästan inte kommer ihåg nått av det jag pluggat på !
Kan det vara så svårt att få in i huvudet? :(
Jag skulle fan göra allt för fotografisktminne!

Jaja, istället för att sitta och sörja mitt IG som jag kommer få på förhöret på måndag så ska jag hem till lollo =)
Vi ska ta det lugnt och kolla melodifestivalen med izza och carro =)
Men först ska jag äta pizza!!! ÅR sen jag käka det!
Och till efterrätt blir det BEN & JERRYS! MUUUUMMMMMMSSSSSSS!
Godaste klassen som finns!! LOVAR!
Ska äta min favorit sort Alaska :D:D:D:D Hoppas jag frestar er riktigt mycket nu (y)

men bäst att jag börjar fixa mej nu så jag slipper lollos klagande när jag inte är klar xP

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0