svettsvettsvett

heeeeejsssaaaaannnn :D

Kom just ur duscheeennnn!
En lååång dusch efter en extremt svettig träning är fan nästan det bästa som finns!
Det var en sjukt jobbig träning idag! Det fanns nästan inget syre i hallen eftersom den va fullproppad med folk!
Ibland undrar jag hur många dom tar in där egentligen ;O
Aja, måste erkänna att det var ganska skönt att va helt jävla blöt av svett. Då vet man att man gjort något bra! Så då kan man vara stolt över sej själv :D hoho!

Jag har typ blivit galen i träning! vill träna hela tiden! Träning är mitt nya ljus i livet! haha.
Dock måste jag hinna med pluggandet också.
Egentligen är det min pluggtid just nu..men som vanligt fastnar jag vid datorn....

Skolan va som vanligt... testet/provet i naturkunskapen gick ganska bra ;D
Men som vanligt så kommer inget jag pluggat på med på provet. Lyckas jämt nöta in fel saker xP

Hoppas ni haft en bra dag (y)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0