Låt mej sova :)

freedaaaaaag!

Äntligen är veckan över!
Har vart lite seg på att skriva i bloggen också.. men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte vart inne på datorn ;o
Kanske bara loggat in lite snabbt ibland. Har haft så himla mycket att plugga!
Nu har jag bara ett prov på måndag som jag behöver klara av! handlar om typ cellära.. kuul va?
Jag fattar ingenting av det.. aja...

Jag Somnade direkt när jag kom hem från skolan idag. Riktigt skönt!
Ikväll ska jag inte göra någonting.
Blir att vara hemma och ta det lugnt. Mina förläldrar är borta på teater.. så jag o mina syskon är ensamna hemma. Ganska skönt! händer typ ALDRIG. Om mina föräldrar inte springer runt i vårat hus så gör min kära mormor det =) fast min mormor är bäst! så det gör inte så mycket=)
Hon åker till Gran Canaria imorrron! LYX! men själv åker vi dit om typ 20 dagar :D

Ha en bra fredag! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0