PLUGGA SUGER

shoooo!

Nu har jag fått nog av allt pluggande :'(
Imorron har jag prov i företagsekonomi.. och jag förstår verkligen inget av den !!!
Jag har verkligen försökt!
men man ska aldrig ge upp! så det ska jag inte göra.
Har nästan hela kvällen på mej.

Lite sur är jag för att jag måste skippa träningen för att plugga istället.
Är verkligen sugen på tränigen idag.. nytt pass o allt!!!!

Aja ska försöka vara klar med pluggandet om 2 timmar! då hinner jag kolla lite på vampire diaries också :D hihih.

Jag ser inte fram imot resten av den här veckan ;O bara MASSA plugg! kan det inte bli helg?????????????????

I skolan idag:

jag: men jo, han va visste snygg! ;O

Louise: men nej...han prutta en gång!!!!

HAHAHAHAHHA!

PEACE


Kommentarer
Postat av: melinda

du MÅSTE träna på torsdag!!!!!!!!!!! :]<3

2010-03-10 @ 10:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0