snart vår? =)




lördag!

Jag har börjat dagen väldigt bra! :D
Vaknade ganska tidigt som vanligt, vet inte varför jag har fått så svårt med att sova :'(
Låg kvar i sängen minst 1 timme =)
Sen gick jag upp och slöa framför tven ett tag(tradition på lördagar)
 Märtha och jag gick en liten promend, va ett tag sen man träffa henne så vi hade massor att prata om =)
Det bärsta sättet att prata med nån är att ta ut den på en liten promenad tycker jag :D
+ att det är underbart väder idag! solen skiner och det är faktiskt ganska varmt!

Iallafall.. när jag kom hem från promenaden hade jag inte fått nog av det härliga vädret, så jag bestämde mej för att gå ut på en liten jogging-runda :D riktigt härlig va det!

Anna kommer hit vid 4, då åker vi till 1 class och äter ;)
Ikväll kommer även izza och lollo hit =) då bire att kolla melodifestivalen o så

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0