utvecklingssamtal!

HejHej =)

Kuul att man fortfarande sitter i skolan :(
Slutade egentligen halv 4.. men självklart får man det sämsta tiden på att ha utvecklingssamtal.
Halv 5 smäller det..! bara 5 minuter kvar!
Fast mamma ringde just och sa att hon skulle komma lite sent pga trafiken "/

Måste bara förklara hur mycket jag hatar utvecklingssamtal! Speciellt nu när man hört hur mycket lärarna klagar på våran klass. Vi är tydligen den stökigaste klassen. Och göran hade inte upplevt något liknande på sina 30 år som lärare ;O illa fan xP

Jaja, själv tycker jag att jag är en väldigt duktig elev :D haha! Sköter mej jätte bra i skolan!
Förutom dom senaste dagarna , då har det blivit lite sena ankomster^^

Ikäll ska jag plugga MASSOR!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0